Kako pobijediti negativno razmišljanje

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Kako pobijediti negativno razmišljanje

Postaj  Admin on ned svi 24, 2009 10:59 am

Kako pobijediti negativno razmišljanje

Zapanjili biste se, kad biste znali koliko si štetite negativnim razmišljanjem. Ako uvijek mislite crne misli, ako se uvijek omalovažavate ili pretjerano bavite svojim nedostacima i propustima, a odbijate prihvatiti svoje plus poene, uskoro ćete povjerovati sami sebi. S druge strane, vjerujete li sebi, čestitate li sebi kad god nešto dobro obavite i prizivate svoju snagu volje i psihičke sposobnosti da biste nešto postigli, zračit ćete pozitivnom energijom i prema unutra i prema vani.

Negativno razmišljanje može uništiti dobru vezu, brak, posao, zdravlje i um. Svi znamo takve osobe koje uvijek nešto prigovaraju, kojima ništa nije dovoljno dobro, i uvijek pronalaze u drugima samo mane. Kad znate da ćete uskoro biti u društvu takve osobe, da li željno očekujete susret ili vam srce zamire u grudima pred očekivanjem još jedne večeri ispunjene dugim popisom prigovora i žalbi? (A jeste li se ikad zapitali što takva osoba govori o vama iza leđa?) Budite iskreni prema sebi. Ako uživate biti u društvu tako negativne osobe, zašto je to tako? Je li to zato što umjesto vas obavljaju posao neprestanog tuženja ili zato što su privlačni vašoj negativnoj strani? Takve su osobe često jadne i nesretne i nažalost prebacuju tu svoju nesreću na vas, jer je vi upijate poput spužve. Kad jednom krenete obuzdavati svoje negativno razmišljanje, može se dogoditi da više nećete toliko željeti biti u društvu takvih ljudi. Kako postajete pozivivniji. tako privlačite sebi druge pozitivne osobe. Oni, koji se neprestano žale i tuže, uskoro će se zamoriti od vašeg vedrog osmjeha i sposobnosti da na život gledate s njegove vedre strane, pa će potražiti nekoga drugoga koga će bacati u depresiju.

Kako gledate na svoj život? Kako gledate na svoju budućnost? Ako ste skloni pesimizmu već ste na putu da izgradite negativnu sliku svoje budućnosti, ali kako znati što će se dogoditi? Nitko od nas ne zna što nas čeka iza ugla jer život je prepun iznenađenja. Ali, jedno je sigurno -provodite li život u negativnim osjećajima i mislima da će vam se zbiti samo loše stvari, onda je vjerojatnije da će to tako i biti. Dva su razloga tome. Prvo, toliko ste zarobljeni u negativitetu da ni ne vidite dobre stvari u svojemu životu i usredotočujete se samo na loše - uvijek očekujete da crijep padne s krova. Drugo, mi privlačimo ono što iz sebe zračimo, pa tako neprestano odašiljajući negativne vibracije, natrag i ne možete primiti nego isto tako negativne. Na vrlo jednostavnoj razini, ako se prema ljudima nasilnički i grubo odnosite, tada će i oni tako vama odgovarati. Ali ako ste dobrodušni i pozdravljate ljude s iskrenim osmijehom na licu, i oni će automatski odgovarati na isto tako prijateljski način. Ne vjerujete li mi, pokušajte sami i provjerite. Bit ćete zapanjeni.

Sve ono što slijedi iz negativnog razmišljanja strahovito šteti, i mentalno i fizički. Doslovce pritišće na vas mentalno, jer sve te crne misli ometat će vaš energetski uzorak i pritiskati vas prema dolje. Zato i kažemo da smo depresivni - pritisnuti u rupu - duh nam je stije-šnjen negativnim emocijama. Na fizičkoj razini, depresivnost vas zamara i oduzima energiju, udovi bole, sve je previše naporno, ne možete spavati, jelo vam ne prija ili jedete ono što ne biste smjeli, budite se usred noći u lokvi znoja od briga, a ako se depresija još pogorša onda bi mogli imati i napadaje panike koji će potpuno narušiti vaš život. Negativnost vas stavlja pod stres, a svi znamo da stres može prouzročiti cijeli niz bolesti, od jednostavnih stvari kao što su glavobolje i prehlade, do opasnih boleština koje vam mogu ugroziti život kao što su to rak, čir na želucu ili srčane bolesti.

Pa što da radite s negativnim mislima? Zamislite da je vaš um nuklearna centrala a vaše negativne misli su nuklearni reaktor koji treba izolirati svaki put, kad se pretjerano zagrije kako biste ga spriječili da opasno zagadi okoliš. U vašem slučaju, zagrijavanje znači osjećaj depresije - morate naučiti kako izolirati svoje negativne misli kadgod vam prijete da će zagaditi vaš život.
Moja tehnika je sljedeća; odaberem neko vrijeme dana da u miru porazgovaram sa sobom o svojim negativnim mislima i da ih obradim tako, da se ne prelijevaju u moje druge dnevne poslove. Kad završim razgovor sa sobom, odložim svoje negativne misli u drugu sobu u umu. Trik je u tome da znate kako ćete tako zatvoriti vrata na toj sobi da misli ne bježe.

Odaberite ono vrijeme u danu kad su vam prijatelji ili obitelj zaokupljeni nečim drugim, isključite telefon ili uključite automatsku sekretaricu, i sklonite se u neku mirnu sobu. Vodite li buran i zaposlen život, možda će jedino vaše vrijeme biti ono kad ste u kadi ili pod tušem; ali i to je u redu. Dozvolite da vas preplave vaše negativne misli i pažljivo ih poslušajte. Počnite ih razlagati. »Zašto o tome mislim? Moram li o tome razmišljati? Je li to jako važno? Ako jeste, zašto? Precjenjujem li važnost toga?« Kad jednom počnete tako raditi, oduševit ćete se kad vidite koliko je negativnih misli jednostavno isparilo i nestalo. Moći ćete ih prosijavati kroz sito razuma i razabirati one koje su zaista važne. One nevažne, koje su tu samo da vam zagorčavaju život, a napuhali ste ih kao da od mrava radite slona, odbacit ćete bez žaljenja. život će vam se jako popraviti.

Nemojte ovu vježbu izvoditi kad se iznenada probudite usred noći jer je to vrijeme kad se i najmanji problem može napuhati preko svake mjere. Ako vam se to često događa, ili ste u periodu života kad se gri-zete nad svakom sitnicom, tad morate zamisliti kako sve te brige stavljate u kutiju i brzo zatvarate poklopac. Recite si odlučno da ćete se s tim mislima baviti ujutro kad se probudite, ali da ćete sada dobro odspavati. Krene li vaš um natrag prema brigama, ponovite si da ćete se njima baviti ujutro, a da sad idete spavati. Možete se poslužiti mantrom da biste zaspali. Pokušajte nešto u stilu: »Sad idem spavati. Sad idem spavati.« Kad ne mogu zaspati, vizualiziram veliki svjetlosni prekidač svjetlosti iznad glave i mentalno ga gasim a uz to sebi govorim da sam time isključio i svoj um i da ću sad zaspati. I tada redovito zaspim dubokim snom. Pokušajte i vi - doista djeluje!
Kad ste se već izvježbali u ovoj tehnici zaključavanja briga u kutiju, vidjet ćete da se mnoge rješavaju same od sebe. Neke će jednostavno nestati, a druge će se iznenada razrješiti nakon što vam na um prije toga kao iz vedra neba padne ideja o tome što trebate učiniti. To je zato, što je vaš podsvjesni um radio na razrješavanju a da vaš svijesni um toga nije bio ni svjestan. Vaš um je daleko sposobniji nego što mislite.

Drugi dobar način razrješavanja negativnih razmišljanja je da svoje brige povjerite nekome u koga imate povjerenja i čije mišljenje cijenite, a za koga znate da će vas saslušati. (Pokušate li se povjeriti nekome tko je željan da se vama povjeri moglo bi to dovesti do toga da se osjećate još gore.) Recite im svoja negativna razmišljanja o sebi, svoje brige o vašoj budućnosti, vaše strahove o vašoj obitelji ili bilo što drugo što vas muči. Kad skinete brige s grudiju postajete lakši, jer brige sagledavate drugim očima. Ako je problem izrazito osobne prirode a skrivate ga od svijeta, morat ćete ga sami svladati osim ako nije nešto tako jako da bi vam moglo nauditi, pa se onda zaista morate povjeriti nekome drugome.

Ako ste imali užasan dan i osjećate da ćete eksplodirati ako ne ispričate partneru ili prijatelju sve što vas muči, ali ne želite da cijelo veče pričate samo o tome, dobra tehnika je da si odredite vremenski limit za vašu priču ili žalopojku. Navinite budilicu da zvoni za pet ili deset minuta a onda se koncentrirajte na to da sve to skinete sa srca. Recite, kako se doista osjećate, kakav ste užasan dan imali i zašto, i prestanite o tome pričati onog časa kad budilica zazvoni. Mnogo ćete se bolje osjećati a nakon toga ćete nastaviti s nečim što je veći užitak i donosi vam više radosti. Riješite se iritacije i idite dalje!

Fizikalna terapija također može mnogo pomoći pri raspršivanju briga i preradivanju nakupljenog bijesa kojeg ne možete odagnati na neki drugi način. Izgubite se u nečemu što doista volite raditi, kao što je to vrtlarenje, stolarija, šetnja s psom, miješenje kruha, džoging - spisak beskonačan. Ovo će vam posebno donijeti zadovoljstvo ako taj težak posao još i koristi nekome drugome koga volite.

Kako biti zdraviji

Admin
Admin

Broj postova : 87
Join date : 18.05.2009

Korisnički profil http://svemir.forumcroatian.com

[Vrh] Go down

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.